tisdag 23 oktober 2012

ockupation av väntrum

I går mailbombade jag capio, i dag gick jag dit i "vita kläder" och ockuperade deras väntrum. Resultat: fick en tid hos en ortoped i morgon 08.30. Jag har en ny idé för tävling, vem vill bli patient? Så besvärligt och svårt som det är att få en tid hos en doktor, ja då kanske det är dags att börja lotta ut platserna, skraplott, tre doktorer i rad och du har vunnit en valfri tid. kvällstid? nä nu gick jag för långt.
Jag ser fram emot besöket i morgon........
Mörkret har sänkt sig över Viken, becksvart ute, magen är fylld med sill och potatismos och nu väntar finalen i Hollywoodfruar. Undrar om Gunilla ska slå ihjäl Margareta efter att ha lyssnat på hennes nya låt Hollyweird. Låten är inspirerad av Gunillas dåliga uppförande.
Här hemma mår alla bra och Kina är välbehållen hemma efter ännu en förfärlig landning(enligt Kina).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar