måndag 8 oktober 2012

Fel del som gör ont

Slemsäcken sitter inte där. Detta upplyste sjukgymnasten mig i dag när jag besökte honom. Nähä, vad är det då som är fel? Känns som ditt muskelfäste är inflammerat. Jaha, och !! Han vred och vände på huvudet, fram och tillbaka, till sidan, upp och ner och nästan bak och fram........jaja nu skojade jag lite. Han undrade vad jag gjort.............det undrar jag också.
Det blev uppvärmning av muskeln och laser behandling. Undrar vad han fick i gång, en halvtimma efter behandlingen  hade jag ont i halsen. Något skit fick han definitivt i gång!
Pappa kom och hämtade mig efter jobbet. Av någon anledning tog han vägen runt Ängelholm. Han kanske längtade efter frun.
Roligt att vi fick se bilder från Frida och Patriks Bali semester. Det ser fantastiskt härligt ut.
I morgon blir det jobbresa till Malmö och chefsforum för alla chefer inom Labmedicin Skåne. Det ska pratas nytt personaldatasystem i 8 timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar