lördag 13 oktober 2012

Godmorgon



Jäkla tur att min mobil var urladdad vid tillfället då Elin skickar sms mitt i natten. Det brinner i huset, är ok!
En timme senare kommer ett nytt sms, på väg in igen. Bilderna på Elins blogg är riktigt läskiga. Vad är det för idioter som leker med tändstickor? Jag har ju ständigt tjatat om att det är viktigt att veta var utrymningsvägar finns och inte bo högre upp än att man kan ta sig ut genom fönstret. Ni där borta på Bali, håll er på sanden!
Nu har ni båda döttrar råkat ut för detta med brand på era utlandsboende. Det räcker nu.
Elin åk ut till IKEA och köp dig en brandvarnare som ni kan placera vid dörren. Brandsläckare är också bra att ha. Tur att allt slutade bra, men de idioter som tycker att det är kul att elda borde inte få bo kvar. UT MED DEM!!.
Frida och Patrik verkar ha en avkopplande semester med en del små missöden. Det är så det blir när man kopplar av och bara är. Värre med pappa och mig som kopplat bort hjärnan utan att vara på semester. Vem fyllde år i torsdags? Farmor! Fy så pinsamt. Pappa kom inte i håg det även om han besökte farmor i onsdags. Jag vet inte vad man ska kalla detta fenomen, men trist är det.
Hoppas ni hade bättre minne.
Regnet öser ner, jag är jätteförkyld och jag längtar efter mina barn.


Sötnosar



Sötnosar

Dags för uppryckning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar