tisdag 18 september 2012

Tisdag

Dagen började med massage för min nacke som verkar leva sitt eget liv, knak och gnissel. Kom dit blöt efter att jag hamnat i en regnskur mitt i stan. Hade gott om tid efter att jag parkerat bilen, gick ner till Knutan för att ladda mitt JoJo-kort och på vägen tillbaka tog jag en liten sväng runt Stortorget. Hamnade i en regnskur! Efter massage bar det i väg mot Ängelholm och jobbet, arbete, lunch, arbete och hem igen. In och hejade på er pappa. Hämtade träningskläder och i väg på pilates. Herregud varför utsätter jag min kropp för detta. Kom hem darrig. Hämtade mobilen och i väg till Jollen för att hämta paket. Netti undrade om inte ungen åkt? - Jodå, men hon missade sitt paket.
Nu har vi ätit och sitter här och funderar över hur vi ska kunna få ihop en skidresa i mars. Just nu ser det hopplöst ut. Vi har nog missat att det är påskvecka. Alla flygbiljetter till Geneve är hutlöst dyra. Ser inte bra ut för er barn. Detta tror jag faktiskt inte att ens jag lyckats få ihop. Dessutom kommer F att få problem att med ledighet när det är påsklov. Hotellet kommer att vara fullt av servicetörstande gäster.
Vad är plan B?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar