torsdag 22 november 2012

Nu är det larmat

Akta er väldigt noga för att försöka ta er in hos oss. Nu är det larmat! Döttrar med egen nyckel får be om att ta del av det förlösande ordet för att ta sig in.
Dagen har annars bestått av pendling och minuterna låg på min sida i morse. 220 hamnade i kö långt innan Brohult och tiden tickade i väg. Meningen är att man ska hinna med tåget som lämnar Knutpunkten 12 över hel timma och jag hade 1 minut tillgodo. Smart som jag är köpte jag tågbiljetten redan på bussen för att vinna tid.
Lund ToR och därimellan Ledningsmöte, möte på personalavdelningen och möte angående elektroniska remisser. Ja det var denna torsdag. Medan jag tog buss och tåg äntrade pappa cykeln.
Kul att du varit ännu en gång på loppis Elin. Hoppas du lyckades pruta ännu mer denna gång. Fint fynd .
Frida verkar ha tur. Länna möbler packar just nu hennes födelsedagspresent. Anländer den inte i morgon fredag så tror jag det blir på måndag. Modershjärta har det inte lätt när det blir barnens födelsedag och avståndet långt. Fy vad jobbigt, men så är det. Bara att göra det bästa av situationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar