torsdag 1 november 2012

Kul inlägg

Hur kul har dagen varit:
I väg i arla morgonstund till tåget på Maria station, tåg till Ängelholm. Promenad upp till sjukhuset. Ombyte till vita kläder. Morgonrunda på lab och diskussion, därefter omplanering av 3 veckors schema. Ringa in extra personal för att kunna frigöra annan personal för projekt. Julplanering. Lunch bestående av  mikrovärmd hemgjord fläskpannkaka. Gott men knappast kul. Efter lunch var det dags för förvaltningschefen att komma på besök och prata med personalen. Sen var det problem med schema och det höll jag på med till kl.17.15. Då kom pappa och hämtade mig med bilen. När vi kom hem gick jag ut en väldigt kort runda i gummistövlar och Fridas Henri Lloyd jacke. Det regnar. Vi åt risotto med räkor och lax. Ganska kul. Nu ligger pappa i soffan och tittar på rapport medan jag bloggar. jättekul!
Ja så roligt har vi det en vanlig torsdag. Snart ska jag sova och drömma roliga drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar