onsdag 14 november 2012

Duktig tös...

Elin, du är en duktig tö som drar i gång din blogg igen. Vi, pappa och jag får skärpa till oss nu. Jag som framförallt är den som sköter bloggandet har nästan tappat stinget, men nu ska jag skärpa mig.
Mat i bagaget? Ja om man kan kalla varma koppen, falukorv och kanelbullar mat så kommer dottern att bli nöjd. Vi far till Bryssel endera dagen och levererar matvaror från Sverige. Ska bli roligt att få se var dottern studerar och kul att se en ny stad i Europa. Bryssel är än så länge en okänd stad. God öl, choklad och goda pommes frites.
Sickan har fått ett nytt hemvirkat hus att mysa i. Kul att se hur Frida pysslar i sitt hem och med sin lilla katt. Patrik har visserligen också medverkat i virkningen, men tröttnade tydligen ganska snabbt.
Det har varit mycket funderingar och sms fram och tillbaka angående äldsta dotterns födelsedagsönskningar. Nu är det fixat och paket anländer till Åre endera dagen.
De sista dagarna har mest bestått av resor till olika möten och massor av arbete och funderingar omkring vårt nya personaldatasystem. När jag lämnade arbetet i dag var jag helt snurrig i huvudet och inte helt klar över om jag gjort riktiga beslut när det gäller semestrar, övertid och resetillägg.
Tidig morgon i morgon! Buss i ottan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar